סקסולוגית קלינית, מטפלת מינית וזוגית מוסמכת.

גאולה פלדמן | סקסולוגית, מטפלת מינית ומטפלת זוגית מוסמכת
למה נשים מתקשות להגיע לאורגזמה – מעכבי אורגזמה נפוצים

למה נשים מתקשות להגיע לאורגזמה – מעכבי אורגזמה נפוצים

עוד על מה שמעכב את האורגזמה הנשית ואיך לפתור זאת?

להסיר את המכשולים בדרך לאורגזמה

לחץ מהבן זוג

ישנם בני זוג שעבורם האורגזמה נשית הינה ערובה לביטחון ונאמנות בת הזוג. האורגזמה של בת הזוג מאששת עבורו שוב ושוב כי העונג שחוותה בזכותו מבטיח כי תישאר נאמנה לו לעד מבלי לרעות אחר עונג אחר בשדות זרים. אלא שדווקא הלחץ הזה עשוי לעכב את האורגזמה עוד יותר. אורגזמה אינה אוהבת אחריות ומשמעויות הרות גורל ומומלץ שבן הזוג  יצטרך להיאחז במקורות ביטחון אחרים בקשר ולשחרר את האורגזמה מאחריות זו.

במיטה אני ממליצה לכל אחד מהם להתמקד בעונג של עצמו ולא באחריות להנאה או שלוות הנפש של האחר. באמצעות תרגולי מגע שאינם תוכלו להתאמן  בחוויה של מגע תוך התרכזות אגואיסטית בעונג של עצמכם  למדו לבקש זה מזה מגע נעים וטוב, ובזמן קצר יחול שיפור ביכולתכם להנות יחד ממגע מבלי להיות טרודים במחשבות זה על זה.

אורגזמה מהסרטים

מעכב אורגזמה נפוץ נוסף קשור במיתוס הרווח באשר לדרך שבה נשים חוות אורגזמה. הדימויים על אורגזמה נישת כפי שמוצגים במדיה, סרטים, סדרות גם כשאלו שאינם מעולם הפורנו מותאמים ליחסי מין הטרוסקסואליים הכוללים חדירה, הווה אומר התסריט שהושרש בנו על איך מושגת ונראית אורגזמה נשית הוא תסריט המשרת צרכים מיניים של גבר אשר לרוב חווה אורגזמה בחיכוך הנגרם מחדירה לנרתיק. גם סרטי לסביות מציגים אורגזמה נשית באופן שמשרת פנטזיה גברית על לסביות הווה אומר גם נשים שאוהבות נשים חוות אליבא דרסטי הפורנו אורגזמה באמצעות החדרה של צעצועי מין דמויי איבר מין

במציאות הדרך אל האורגזמה הנשית מגוונת יותר ומשתנה מאישה לאישה ואצל אותה אישה בתקופות ומצבים שונים. אולם כשהתסריט על הדרך "הנורמלית, הטבעית" הנכונה" לאורגזמה כפי שמוצג במדיה מושרש היטב, זה עשוי להקשות על זיהוי הצרכים המיניים ועוד ותר על ביטוי הצרכים המיניים האמיתיים שאינם תואמים למיתוס. מה גם שיש חשש לפגוע בבן הזוג  ובביצועיו המיניים ,ולהצביע על כך שהדרך שלו לחוות עונג אינה מענגת כלל את בת הזוג.

זה קורה שהדרך מתארכת...

כן זה עשוי לוקח זמן, ועבור חלק מהנשים, זה מבייש, מביך ומעורר אשמה " אולי הוא מתעייף" "בטח משעמם לו" " הידיים שלו יכאבו" " אני כל כך מעיקה עליו"

להיות אישה אורגזמית

להיות אורגזמית זה להיות לכמה רגעים מאוד אגואיסטית, נחושה וממוקדת מטרה ובעונג שלך, להיות אורגזמית זה לנטוש ולו לרגע את בן הזוג לטובת התמקדות בעונג שלך, להנחות את הצד השני את הדרך לאורגזמה מבלי להתחשב ברגשותיו, צרכיו, ומבלי לחשוב איך אני נראית, נשמעת, להיות אורגזמית זה לוותר על שליטה, לפרוע את הסדר הטוב, וגם אם זה נמשך כמה רגעים יש מי שיראו בה התנהלות לא אלגנטית בעליל וכלל לא נשית.

זקוקים לעזרה
שליחה בווטסאפ
דילוג לתוכן