סקסולוגית קלינית, מטפלת מינית וזוגית מוסמכת.

גאולה פלדמן | סקסולוגית, מטפלת מינית ומטפלת זוגית מוסמכת

טיפול מיני לנשים

המיניות הנשית משתנה ומורכבת ולאורך ההיסטוריה סבלה מיחס מדכא. המסרים החברתיים שאינם מעודדים נשים להיות "מיניות" ואף שוללים נשים "מיניות מדי" הופכים לעיתים לבעיות מיניות בקרב נשים. אך לא רק גם טראומות ובעיות בקשר הזוגי עלולים להשפיע על כך שנשים תסבולנה מקשיים בתחום המיני. לכן , טיפול מיני בנשים אצל סקסולוגית מוסמכת מתייחס לכל ההשפעות האפשריות על המיניות . בין התלונות הנפוצות ביותר נמצאת בעיה של כאבים ביחסי מין אצל נשים. בעיית הכאב מופיעה בעיקר ביחסי מין הכוללים חדירה לנרתיק, ויש נשים הסבורות שכאב ביחסי מין הוא חלק בלתי נפרד מיחסי מין, וחבל כי יש לכך פתרון.

מדוע נשים חוששות מטיפול מיני?

יש נשים הסובלות מקושי בתפקוד המיני, "כואב לי בסקס" " אני לא גומרת" " אין לי חשק" ויש חשש ש "הסקסולוגית תגיד לנו להדליק נרות לעשות אמבטיה ולעשות סקס".
חשוב לדעת שלמטפלת מינית מוסמכת יש כלים לערות אבחון של הבעיה המינית ולהציע פתרון בהתאם לרצון והיכולות של המטפלת מתוך רגישות וכבוד לצרכים ולגבולות, פתרונות אינסטנט כמו נרות ואמבטיה אינם חלק מהטיפול המיני אבל יכולים לתרום לאווירה נעימה בבית.

אני לא גומרת

כשלושים אחוזים מהנשים לא מגיעות לאורגזמה, לעיתים בשל חוסר הכרות עם הגוף ולעיתים בשל מעצורים נפשיים החוסמים את האורגזמה, חשוב לדעת כי כל אישה יכולה להגיע לאורגזמה ובטיפול סקסולוגי ממוקד ויעיל ניתן לפתור גם את הבעיה הנשית הזו.

לא בא לי

בעיה נפוצה נוספת היא בעיה של ירידה בחשק המיני אצל נשים ולעיתים חוסר חשק מיני בכלל. הסיבות מגוונות, החל מהשפעות הורמונליות, מאפייני אישיות, טראומות מיניות ובעיות במערכת הזוגית. בטיפול זוגי מיני נעבוד על זיהוי הפערים בחשק בין בני הזוג ועל קבלת השוני וההבדלים בין הצרכים המיניים של כל אחד מבני הזוג, אחד המוקשים העיקריים של נשים הגורמים לשלל בעיות מין נשיות כגון כאב ביחסי מין, חוסר חשק וחוסר הנאה מינית היא תחושת החובה לקיים יחסי מין גם כשאין חשק. בטיפול נעבוד על מציאת פתרון מכון בריא ומספק לשני הצדדים.
כסקסולוגית מוסמכת אני מאמינה שלכל אישה יש את הזכות ליהנות מחופש מיני שמשמעותו לכבד את גופה ולהקשיב לו, לכבד את הצרכים המיניים ואת הגבולות המיניים.

עוד על טיפול מיני לנשים

בלבול בנטיה מינית

בלבול בנטיה מינית האם אני נמשך/נמשכת לגברים או נשים? האם אני הומו? אולי אני לסבית, אולי סתם נרתעת מגברים? איך לספר את זה ל אבא, לאמא ולחברים? לא תמיד זה ברור מהו הכוון של הנטייה המינית , לפעמים זה לשני המינים, לפעמים זה לאף אחד מהם ולפעמים יש אהבה רומנטית למין אחד אך משיכה מינית למין אחר . בלבול בנטייה מינית עשוי לגרום למצוקה רגשית, הימנעות מאינטימיות ואף לקשיים בתפקוד מיני, לא כולם יודעים

קראי עוד »

טיפול סרוגייט

טיפול סרוגייט מה זה טיפול סרוגייט? טיפול סרוגייט הינו טיפול מיני המיועד למי שאין לו/לה בן /בת זוג ורוצה לטפל בקשים מיניים או אינטימייםבהרבה מקרים חוסר הניסיון המיני והזוגי או הקושי בתפקוד מיני מוביל לקושי ליצור מערכות יחסים וזהו מעגל סגור המונע מימוש זוגיות ומיניות. הסרוגייט הינו בן/בת זוג חלופי/ת המלווה את המטופל/ת בתהליכי הטיפול המיני ועובר/ת איתו/ה את כל השלבים עד למימוש מיני ולרכישת ביטחון במיניות שיאפשר המשך ליצירת קשרים זוגיים ומיניים מספקים.

קראי עוד »

בתולים מאוחרים, רווקות מאוחרת

טיפול מיני לנשים – בתולים מאוחרים, רווקות מאוחרת החיים מלאים עבודה , לימודים  וקריירה  מספקת אבל כשסופי השבוע  מלאים בדידות , כל הזמנה לחתונה  של חבר/ה או למסיבה לכבוד עוד תינוק שנולד רק מחזקים את חוסר האונים והדאגה שבסופו של דבר אשאר לבד.להיות בזוגיות זו לא חובה וישנן תרבויות שלמות המקדשות את החיים לבד אלא שבתרבות שלנו ,מתישהו לקראת אמצע שנות השלושים זה נראה כי כל החברים והחברות נעלמו לתוך הזוגיות והמשפחתיות ומעבר לכך,

קראי עוד »

טיפול מיני בנפגעי ונפגעות טראומה מינית

טיפול מיני בנפגעי ונפגעות טראומה מינית " הגוף שלי נמצא שם אבל לא אני, זה היה כך כשהייתי ילדה מנוצלת מינית,  וזה כך גם היום בגיל 40 עם בעלי זה לא השתנה מעולם",ניצול ופגיעה מינית הינן תופעות קשות וחמורות ולמרבה הצער אינן נדירות.אחד המאפיינים הבולטים של טראומה  מינית הוא שהיא  ממשיכה לתת ביטוי זמן רב לאחר שהתרחשה, בעצם מדובר בפגיעה ללא גבולות של זמן .   טראומה מינית גורמת בהרבה מקרים  לקשיים זוגיים ומיניים,

קראי עוד »

חוסר חשק מיני אצל נשים

טיפול מיני לנשים – חוסר חשק מיני אצל נשים "פשוט לא בא לי סקס,  הייתי מוותרת על זה בכלל אבל אני כאן בגללו"  את המשפט הזה שמעתי אינספור פעמים  ואם נשים את זה על השולחן: למרבית הנשים (אם כי לא לכולן) יש פחות דחף ליחסי מין מאשר לבני זוגן  .  אין זה פלא  שהידיעה על המצאת גלולת החשק הנשי החדשה הזניקה את ערך המניות של חברת התרופות המדוברת. האם זה הורמונאלי? רגשי: חברתי? כך

קראי עוד »

קושי להגיע לאורגזמה

טיפול מיני לנשים – קושי להגיע לאורגזמה "לא מצליחה להגיע לאורגזמה" "אני מנסה ומתאמצת אך האורגזמה פשוט לא מגיעה" "אני  מרגיש כישלון, אשתי אף פעם לא גומרת" למרות שכל אישה יכולה להגיע לאורגזמה  30 אחוז מהנשים לא חוו אורגזמה מעולם! מהי האורגזמה הנשית איך אדע האם אני גומרת? נשים רבות אינן יודעות ל האם הן חוות אורגזמה או לא, לגברים זה ברור כיוון שהאורגזמה הגברית מלווה בפליטת זרע ואילו   האורגזמה הנשית היא תחושה פנימית

קראי עוד »

פוסטים מתוך "בלוג טיפול מיני"

איך להגיע לאורגזמה? גאולה פלדמן - סקסולוגית ומטפלת מינית מוסמכת

איך להגיע לאורגזמה?

השורות הבאות שנכתבו על סמך ניסיוני בטיפול בבעיות חשק, ננסה לעמוד על טיבו של החשק המיני, מה מכבה אותו ומה מעורר אותו. איזו דינאמיקה זוגית מבטיחה דעיכה של החשק ואיך למצוא ביחד את שביל החשק.

קרא עוד »
זקוקים לעזרה
שליחה בווטסאפ
דילוג לתוכן