סקסולוגית קלינית, מטפלת מינית וזוגית מוסמכת.

גאולה פלדמן | סקסולוגית, מטפלת מינית ומטפלת זוגית מוסמכת

טיפול מיני לנשים - בתולים מאוחרים, רווקות מאוחרת

החיים מלאים עבודה , לימודים  וקריירה  מספקת אבל כשסופי השבוע  מלאים בדידות , כל הזמנה לחתונה  של חבר/ה או למסיבה לכבוד עוד תינוק שנולד רק מחזקים את חוסר האונים והדאגה שבסופו של דבר אשאר לבד.
להיות בזוגיות זו לא חובה וישנן תרבויות שלמות המקדשות את החיים לבד אלא שבתרבות שלנו ,מתישהו לקראת אמצע שנות השלושים זה נראה כי כל החברים והחברות נעלמו לתוך הזוגיות והמשפחתיות ומעבר לכך, לרובנו יש צורך למצוא את האחד או האחת שיהיה השותף לחיים ולהקמת משפחה.בין אם חוויתם קשר משמעותי ובין אם לא, בין אם אתם מתנסים בדייטים ומפגשים  או נמנעים מהם, אם אתם חשים שזה פשוט לא קורה לכם ואתם לא מצליחים ליצור זוגיות כנראה שישנה בעיה.
לעיתים הבעיה נובעת מפחד מאינטימיות ולעיתים חוסר ניסיון מיני  או בעיה בתפקוד המיני מובילים להימנעות מקשרים.לא פשוט להגיע לתובנה ש"יש לי קושי ביצירת קשר זוגי", לעיתים זה נראה כי למרות החיפושים והניסיונות האחת או האחד פשוט אינם בנמצא. אך ככל שהזמן נוקף והגיל מתקדם ישנה סכנה של  התקבעות במעגל של הימנעות  הגורמת לחרדה וחוסר בטחון  המקשים על יציאה ממעגל הבדידות.בתולים מאוחרים מגביר את חוסר הביטחון ויוצר מעין "סוד"  שאותו צריך  להסתיר- מה שמוסיף עוד יותר לתחושת החרדה וחוסר בטחון ומקטין עוד יותר את הסיכוי לקשר.

 

בטיפול נעבוד על זיהוי הדפוסים במעגל ההימנעות, על הגורמים לפחד מאינטימיות,  על מה שמעכב יצירת קשר , כל זאת במטרה לצאת מהמעגל הסגור ולהנות מקשר זוגי ומיני.

זקוקים לעזרה
שליחה בווטסאפ
דילוג לתוכן