סקסולוגית קלינית, מטפלת מינית וזוגית מוסמכת.

גאולה פלדמן | סקסולוגית, מטפלת מינית ומטפלת זוגית מוסמכת
איך להגיע לאורגזמה? גאולה פלדמן - סקסולוגית ומטפלת מינית מוסמכת

איך להגיע לאורגזמה?

להסיר את המכשולים בדרך לאורגזמה

אגואיסטית בלתי צפויה ומתעכבת - הכירי את האורגזמה שלך.

כשאני מזמינה נשים החוות קושי להשיג אורגזמה לדמיין בעני רוחן את האורגזמה שלהם אני שומעת תיאורים הקשורים לדמות חסרת שליטה על גבול השיגעון יש מי שממש מזהות את בואה של האורגזמה ורגע לפני עוצרות אותה. ההכרות עם האורגזמה הנשית ועם אופייה המשתנה חיונית כדי להפחית את החשש מפניה וכדי להנות מיתרונותיה. האורגזמה היא, אגואיסטית, בלתי צפויה, מתעכבת, רגשנית ולא יציבה, צריכה את הזמן שלה ולא אוהבת שמלחיצים אותה, היא ממוקדת ברגע, נהנתנית, חסרת אחריות, לא תמיד מופיעה, ובכל פעם לובשת צורה אחרת, לעיתים היא עוצמתית וחזקה, לעיתים עוצמתה מתונה, לעיתים מגיעה בגלים ולעיתים כהבזק קצר וחד. ובצד כל אלו היא גם מהנה, לעיתים יותר לעיתים פחות ומלווה בתחושת הרפיה ורוגע ייחודיות.

חדירה או דגדגן או גם וגם..

שלא כמו המדריכים לחיי מין מהנים, לא אוכל לנקוב בסוג האורגזמה המומלצת או הנפוצה, המחקרים והסקרים מוכרים לי אך בסופו של דבר הגוף הוא שיקבע את הדרך שלך לחוות אורגזמה, יש מי שחיכוך הדגדגן מוביל אותה לשיא ויש מי שהחדירה מענגת עד מאוד, השילוב של שתי הדרכים עשוי להיות מורכב ליישום ודורש תרגול ואימון כדי למצוא את הדרך לביצוע נכון, אך יכול לקדם את הסיכוי להגיע לאורגזמה.

הטכניקה

כינון של תקשורת טובה עם הפרטנר או הפרטנרית בצד שחרור ממעצורים פסיכולוגיים, הוא התחלה טובה עבור מי שלא חוותה אורגזמה מעולם כדי לצאת למסע המופלא של גילוי האורגזמה. אין דרך אחת מומלצת או טכניקה להבטחת האורגזמה, לכל אחת הדרך שלה והיא מתחילה באימון אישי ומתמיד בחיבור אל הגוף ואל החושים תוך הקשבה וברור מתמיד למה שהגוף זקוק לו כדי להנות.

שנינו ביחד או כל אחד לחוד - אימון חושי

האימון בדרך לאורגזמה עובר דרך תרגול מגע עצמי או זוגי, וכמו קובית השוקולד (או הגלידה) עשוי לגרום הנאה או להיות סתמי כשמופיעות מחשבות מפריעות ומתנקות מתחושות הגוף, מחשבות כמו "מה את עושה זה מטופש" או " האם אצליח להגיע לאורגזמה" מפריעות לפתח את המיומנות האורגזמית שמשמעותה יכולת התמקד בתחושה של הגוף המופיעה עכשיו, להקשיב לה ולזהות מה הגוף צריך כדי להנות עוד יותר.

זקוקים לעזרה
שליחה בווטסאפ
דילוג לתוכן