סקסולוגית קלינית, מטפלת מינית וזוגית מוסמכת.

גאולה פלדמן | סקסולוגית, מטפלת מינית ומטפלת זוגית מוסמכת

טיפול מיני לגברים - שפיכה מהירה / שפיכה מוקדמת

" בהתחלה היא העירה בעדינות, תוך כדי החדירה ביקשה עוד, אבל  ככל שהתאמצתי להחזיק מעמד , כך גמרתי מהר יותר . לאט לאט היא התחילה לשנוא את כל המשחקים שלפני. היום היא לא מסוגלת שאני יורד לה, היא אומרת שזה מעצבן אותה ושהיא רוצה גבר אמיתי שמסוגל לזיין אותה כמו שצריך, שהיא רוצה להרגיש אותי הרבה זמן ולא את האצבעות או הלשון שלי".
אפי,  (שם בדוי) בן 30, רווק,  גומר מהר.כשגבר צעיר מבקש לקבוע פגישת טיפול  – ישנם חמישים אחוזי סיכוי שהוא פונה בשל בעיית שפיכה מהירה. מדובר בבעיה  נפוצה , ומי שסובל משפיכה מהירה  מרגיש לרוב בושה ותחושת כישלון וכבר לא נהנה מיחסי המין.  לעתים החשש מפני שפיכה מהירה  יקדים אותה עוד יותר, לפעמים הלחץ יהפוך לאימפוטנציה מוחלטת וישנם מקרים בהם הפחד מהכישלון והבושה יביא להימנעות מוחלטת מיצירת קשרים מינים ורומנטיים עם נשים.

בעיית השפיכה המהירה  היא נפוצה  מאוד וחברות התרופות  משקיעות מאמצים כדי למצוא את הפתרון התרופתי לבעיה, אול עד כה למעט תרופות פסיכיאטריות שתופעת הלוואי שלהן היא עיכוב קל בשפיכה לא נמצא פתרון תרופתי הולם. למען האמת גם אין צורך, זהו אינסטינקט בסיסי והישרדותי לגמור מהר, שהופך עם השנים להרגל. וכמו כל הרגל גם הרגל זה ניתן לשנות.

בטיפול יעיל קצר ממוקד ופשוט יחסית,  נעבוד על  הפחתת רמת הלחץ והחרדה ביחסי מין ועל פיתוח מודעות  לדרך שבה ניתן להגיע למצב שבו אתה מחליט מתי לגמור!

זקוקים לעזרה
שליחה בווטסאפ
דילוג לתוכן