סקסולוגית קלינית, מטפלת מינית וזוגית מוסמכת.

גאולה פלדמן | סקסולוגית, מטפלת מינית ומטפלת זוגית מוסמכת

טיפול מיני לנשים - קושי להגיע לאורגזמה

"לא מצליחה להגיע לאורגזמה"

"אני מנסה ומתאמצת אך האורגזמה פשוט לא מגיעה"

"אני  מרגיש כישלון, אשתי אף פעם לא גומרת"

למרות שכל אישה יכולה להגיע לאורגזמה  30 אחוז מהנשים לא חוו אורגזמה מעולם!

מהי האורגזמה הנשית איך אדע האם אני גומרת?

נשים רבות אינן יודעות ל האם הן חוות אורגזמה או לא, לגברים זה ברור כיוון שהאורגזמה הגברית מלווה בפליטת זרע ואילו   האורגזמה הנשית היא תחושה פנימית ועמוקה.
נכון שהספרות הרומנטית מתארת אורגזמה כ"פיצוץ על חושי" ושחקניות הפורנו מזייפות גניחות היסטריות בעת שהן "גומרות", האורגזמה היא למעשה שיא בגירוי המיני המלווה בסדרה של התכווצויות רפלקסיביות של שרירי הנרתיק פי הטבעת והרחם כך שאם את חווה התכווצויות, תחושת פורקן והקלת המתח המיני כנראה שאת כן חווה אורגזמה גם אם היא שקטה וגם אם לא הצלחת לראות זיקוקים.

אם קשה לך להגיע לאורגזמה עם בן  או בת  הזוג ובין אם האורגזמה לא מגיעה גם כשאת מנסה עם  עצמך כדאי שתדעי שזה אפשרי.

לפעמים זו טראומה מהעבר ולעיתים הראש שעובד יותר מדי ומציף במחשבות  מפריע . הדרך המובילה לאורגזמה מתחילה  בהיכרות עם הגוף, השגת רוגע והרפיה, נכונות לשחרר שליטה, ריכוז בתחושות הגוף וכמובן קבלת הגירוי הנכון, ברגע הנכון ובמקום הנכון

" עם עצמי אני גומרת תוך שתי דקות אבל איתו אני כמעט לא מצליחה…..
נשים רבות מדווחות כי הן מגיעות לאורגזמה בכוחות עצמן באוננות אך לא עם פרטנר/ית, זה עשוי להצביע על חסם בתקשורת המינית או קושי לשחרר שליטה בנוכחות מישהו או מישהי אחרת.

לא מעט נשים מודאגות מכך שאינן  גומרת בחדירה אלא דווקא דרך גירוי חיצוני, וזו אינה בעיה כלל שכן הדבר מאפיין את מרבית הנשים בעולם, הנושא נבדק והוכח מחקרית!

מה שבטוח הוא שמי שמטרידה את עצמה במהלך יחסי המין בשאלות כגון "מדוע לוקח לי הרבה זמן לגמור" " מדוע אני לא גומרת בחדירה"  וכו וכו.. מקטינה את הסיכוי שלה להגיע לאורגזמה כיון שבמקום להתרכז בתחושות הגוף המהנות היא מסיחה את דעתה ומתרחקת עוד יותר מהאורגזמה.

אם ניסית וניסית  ואת מתוסכלת כי  האורגזמה המיוחלת ממאנת להגיע טיפול מיני יכול לסייע לך להבין מהי הסיבה לכך שאינך חווה אורגזמה  ובעיקר איך ומה לעשות שגם את תוכלי לה נות מהמתנה הנפלאה הזו .

זקוקים לעזרה
שליחה בווטסאפ
דילוג לתוכן