סקסולוגית קלינית, מטפלת מינית וזוגית מוסמכת.

גאולה פלדמן | סקסולוגית, מטפלת מינית ומטפלת זוגית מוסמכת

טיפול מיני לזוגות

"הכל ביננו מושלם , זו העננה השחורה שמרחפת מעל הזוגיות שלנו"
כך אומרת בכאב ,יעל (שם בדוי) החוגגת עשור לנישואיה לדן ( שם בדוי גם כן) עשור של קשר זוגי משפחה וקריירה ושל קושי במיניות שהלך והחמיר עם השנים עד שכיום הם כמעט לא מקיימים יחסי מין. יעל ודן אינם היחידים , זוגות רבים מתמודדים עם קשיים במיניות, לא מעט מהם פונים לחיפוש פתרון אצל רופאים, אולם בהרבה מקרים המקור לקושי הוא פסיכולוגי או התנהגותי. והטיפול המתאים הוא של מטפלת זוגית שהיא גם מטפלת מינית מוסמכת. קשיים במיניות משפיעים על הזוגיות ויוצרים מתח זוגי וקונפליקטים ובכל פעם מחדש אני נוכחת בשיפור שחל ביחסים הזוגיים כאשר התפקוד המיני משתפר.

האם להיפרד בגלל קושי במיניות?

לא! בקליניקה שלי אני מטפלת בזוגות שאינם נשואים ובשל תפקוד מיני לקוי שוקלים להיפרד למרות שבשאר התחומים הם מרוצים. לא אחת מגיעים אלי בבהלה זוגות לפני החתונה החוששים שהבעיה במיניות תקבל מימדים של נצח והם לא יחיו באושר ועושר.
כמטפלת זוגית ומינית מוסמכת טיפלתי בעשרות זוגות לפני החתונה ולאחריה ובמגוון קשיים בתפוד המיני, על פי רוב בטיפול מהיר ויעיל הצלחנו לזהות את מקור הבעיה ולמצוא לה פתרון.

למי מתאים לטיפול זוגי ומיני?

מרבית הזוגות יפגשו בשלב זה או אחר קושי וחוסר שביעות רצון במיניות. לעיתים מדובר בקושי זמני וחולף כגון בזמן הריון, לידה, הנקה או משברי חיים. ולעיתים מדובר בבעיה במיניות שהפכה לבעיה קבועה ומתמשכת. במקרה כזה חבל להזניח ולוותר על חיי מין. טיפול מיני זוגי יכול לסייע רבות גם למי שאיבדו תקווה וחושבים שהמצב כבר אבוד.
לטיפול זוגי מיני מגיעים זוגות בל הגילאים ובכל שלבי החיים. הורים צעירים עובדים על מציאת זמן וכוחות לארוטיקה ומיניות וזוגות בגיל המבוגר מתמודדים עם בעיות רפואיות ומגבלות פיזיות המשפיעות על המיניות. טיפול זוגי מיני מיועד לכל מי שנמצא בזוגיות ומעוניין לשפר את חיי המין או לטפלת בקשיים בתפקדו המיני אצל אחד או שני בני הזוג.

עוד על טיפול מיני וטיפול זוגי

על זוגיות, תשוקה ושחיקה

טיפול מיני לזוגות – על זוגיות, תשוקה ושחיקה אף אחד לא אוהב לדבר על זה אבל אין כמעט זוג שלא חווה את זה: בין ירח הדבש והילד הראשון מתנחלת לה שותפה שלישית במיטה הזוגית. קוראים לה שחיקהיש שמאפשרים לה לצמוח למפלצת מדכאת מיניות שתחיה בחיקם לנצח, יש שמוצאים פתרונות הרסניים כמו פרטנרים מהצד  יש מי שמשלימים עם כך שהמין הלוהט הוא נחלת העבר  ויש מי שלא מוותרים ופונים לטיפול מיני.כאשר שני בני הזוג כבר

קראי עוד »

טיפול מיני לזוגות

טיפול מיני לזוגות "הכל ביננו מושלם , זו העננה השחורה שמרחפת מעל הזוגיות שלנו"כך אומרת בכאב ,יעל (שם בדוי) החוגגת עשור לנישואיה לדן ( שם בדוי גם כן) עשור של קשר זוגי משפחה וקריירה ושל קושי במיניות שהלך והחמיר עם השנים עד שכיום הם כמעט לא מקיימים יחסי מין. יעל ודן אינם היחידים , זוגות רבים מתמודדים עם קשיים במיניות, לא מעט מהם פונים לחיפוש פתרון אצל רופאים, אולם בהרבה מקרים המקור לקושי הוא

קראי עוד »

פוסטים מתוך "בלוג טיפול מיני"

אהבה בימי קורונה - גאולה פלדמן סקסולוגית

אהבה בימי קורונה

תוך זמן קצר היא השתלטה עלינו כליל. הקורונה, מגפה מפחידה ומאיימת שעלולה להפוך את את הזוגיות לסיר לחץ.
חוקרי המגפות מנסים להבין את נגיף הקורונה והשפעותיו מתוך תקווה למצוא תרופה וחיסון. כמטפלת זוגית ומינית אני מנסה להבין את השפעות הקורונה על זוגיות ומערכות יחסים ולנסח דרכי התמודדות עימן.
הקורונה משפיעה על מערכות יחסים זוגיות בשלושה היבטים מרכזיים.

קרא עוד »
זקוקים לעזרה
שליחה בווטסאפ
דילוג לתוכן