סקסולוגית קלינית, מטפלת מינית וזוגית מוסמכת.

גאולה פלדמן | סקסולוגית, מטפלת מינית ומטפלת זוגית מוסמכת

טיפול מיני לגברים - אימפוטנציה / קשיים בזקפה

אימפוטנציה או אינאונות בשמה העברי עשויה להצביע על בעיה בריאותית ולכן בשלב ראשון אם מופיעים קשיים בהשגת זקפה כדאי לפנות לרופא ולחילופין להיות ביטוי לתחושת לחץ או חרדה, הקושי להשיג זיקפה עשוי להופיע כבר בתחילת יחסי המין ולעיתים מתבטא בכך שהזקפה "נופלת" לפני החדירה או תוך כדי. כך אן כך זהו מצב מתסכל, וגברים חשים חוסר אונים, לחץ, בושה ולעיתים זו בעיה המובילה לכך שגברים ימנעו כליל
מיחסי מין כדי לא לפגוש את ה"כישלון".

היכולת להשיג ולשמר זקפה ביחסי מין נתפסת אצל לא מעט גברים כבסיס לתחושת גבריות, ועל כן כבר משחר ההיסטוריה חפשו גברים ורופאים פתרונות שונים ומשונים כדי להתגבר על אימפוטנציה.
בעידן הכדורים לשיפור האון, גברים רבים וצעירים שאינם זקוקים לכך נוטלים את הכדורים כדי "להימנע מפאדיחות" אולם הרגל זה מיותר ואך עשוי לגרום להתמכרות פסיכולוגית.

אם אתה סובל מאימפוטנציה – קשיים להגיע לזקפה או קושי לשמר את הזקפה המופיעים מדי פעם או באופן קבוע, מומלץ בשלב ראשון לפנות לרופא על מנת לשלול מקור פיזיולוגי לבעיה. אם נמצא שהכל תקין והבעיה נמשכת, כנראה שהאימפוטנציה היא תוצאה של חרדת ביצוע.

טיפול סקסולוגי – התנהגותי יעיל וממוקד שיסייע לך לזהות את ההרגלים והמחשבות המעלים את רמת הלחץ והחרדה ובהמשך להיפטר מהם לטובת הרגלים יעילים יותר שיסייעו לך לחוש בטוח בזקפה שלך, לתפקד מינית ולהנות מסקס.

זקוקים לעזרה
שליחה בווטסאפ
דילוג לתוכן